wtorek, 18 kwietnia 2023

Dziadowski serwer onetu spowodował cd. Notatek z myśli - na nowym blogu...

 __________________________

Onet jest strasznie dziadowskim serwerem, zawsze z nim jest cholerny problem!!!
Kilkanaście lat temu założyłam bloga na onecie - jak tylko szaleństwo z blogami się zaczęło. Blog działał bardzo źle, więc założyłam inne blogi na blogspocie.
Na onetowego wchodziłam czasami, bo nie chciałam się  często denerwować. ;)
Raz nie weszłam przez 8 miesiecy i ... onet zlikwidował bloga! 
Gdy zaprotestowałam, napisali, że jak ktoś nie używa, to kasują! taka bezczelność! 
Blogi amerykańskie zostają pewnie na zawsze, obojętnie czy ktoś na nich pracuje, czy nie!

I teraz podobna sprawa z pocztą na onecie! Nie używałam jej kilka lat i ...przestała istnieć!
Wcześniej popełniłam błąd i zakładając Notatki z myśłi, podałam pocztę onetową, teraz chciałam wejść na stronę roboczą z innej przeglądarki i blogspot wysłał mi kod na pocztę onetu. A poczty nie ma i nie mogę się tam dostać. Nigdy więcej onetu! Brrr...

Tu ich reklama - a jak BEZCZELNIE OSZUKUJĄ!!!!!! Kłamcy!
Dlatego musiałam założyć  - Notatki z myśli CD.
Wykorzystałam obraz malarza Guillermo Gomez Gila dla upiększenia bloga, wyszło niesamowicie, coooooo?............... Specjalnie takie wielkie... dla ...wielkiego efektu. 😉
To tyle na pierwszy post.

___________________________________________________________________________________________________